Gasesti mai jos raspunsuri la intrebari care ni se adreseaza frecvent:
Pot ridica produsele de la depozit?
Da, va asteptam la depozitul materialebeton.ro din
Tunari (IF): Sos. de Centrua, nr.24-26 - sediul CEMAT FLOOR SRL
sau
Apahida (CJ) str. Libertatii, nr.299A
Programul de ridicare comenzi este de luni pana vineri in intervalul 8-16.
Cum ajung la depozit?
Adresele depozitelor noaste le gasesti mai sus. Poti folosi aceste lcoatii in toate aplicatiile de navigare, sau poti cauta simplu CEMAT APAHIDA sau CEMAT TUNARI in Waze sau in Google Maps. Veti ajunge cu precizie chiar in fata depozitului.
Pot ridica produsele direct de la depozit fara comanda prealabila?
Da, insa pentru siguranta si operativitate ar fi bine sa confirmam disponibilitatea si sa rezervam cantitatea care va e necesara la telefon, inainte sa porniti spre noi.
Lucrati in weekend sau de sarbatorile legale?
Nu lucram in weekend si de sarbatorile legale. Programul nostru este L-V 8-16.30.
Livrati si in tara?
Livram oriunde in Romania. O facem utilizand curieri, pentru colete mici, si transportatori precum Pallex sau alti transportatori terti pentru partide mari de marfa (vata minerala la paleti, placi de gips carton, paleti cu saci). Pentru aceste transporturi mari, gasim cel mai avantajos transport. Costul transportului este calculat si comunicat dupa ce intelegem exact ce produse comanzi, cantitatea finala si localitatea de destinatie.
De ce costul transportului afisat pe site e neobisnuit de mare pentru anumite comenzi?
Site-ul nostru este conceput sa calculeze automat transportul pentru colete. In cazul unor produse precum vata minerala, placile de gips carton sau saci, costul transportului trebuie calculat manual tinand cont de cantitate, tipul de produse si localitatea de destinatie. Vom reveni la tine in cel mai scurt timp pentru a-ti furniza costul real al transportului.
Confirmati comanda telefonic?
Confirmam toate comenzile telefonic inainte de a trimite coletul spre tine. Asigura-te ca ne furnizezi un numar de telefon corect, ca sa te putem contacta.
Cine descarca produsele din masina?
Ar trebui sa dispui de utilaje de descarcare sau oameni care se se ocupe de descarcarea materialelelor din masina. Soferul nostru nu descarca.
Exista fise tehnice si documentatii pentru produse? Ce documentatii puneti la dispozitie?
Bineinteles. Toate produsele noastre au documentatia corespunzatoare. Pentru cele mai multe produse vei gasi fisele tehnice chiar pe site. Alternativ, le poti descarca de pe site-ul producatorului. Daca nu te descurci, ne poti contacta si iti trimitem documentele necesare. Pentru agremente tehnice, ar trebui sa discutam in prealabil, ca sa ne asiguram ca pentru lucrarea pe care o executi producatorul ofera agrement.
In plus fata de documentatia produselor, putem sa iti punem la dispozitie o declaratie de conformitate emisa de firma noastra, care certifica faptul ca produsele facturate sunt aceleasi cu cele primite si ca respecta specificatiile producatorului.
Oferiti si manopera pentru produsele comandate?
Nu oferim manopera, dar daca nu ai gasit inca o echipa cu care sa lucrezi, ne poti contacta si iti facem recomandari in fucntie de zona in care locuiesti.
Unde sunt depozitate produsele?
Depozitam produsele in interior, intr-un depozit curat si bine organizat. Produsele sunt ferite de precipitatii si inghet.
Am uitat parolă contului. Cum procedez?
În cazul în care nu va amintiţi parola contului Dvs., vă rugăm să folosiţi opţiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care doriţi să modificaţi o comandă, va rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact de pe site. Va rugăm să precizaţi şi ID-ul comenzii, pe care îl puteţi regăsi în secţiuneaIstoric comenzi.
Pot afla informaţii despre comenzile anterioare?
Puteţi consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secţiunea Istoric comenzi..
Doresc să achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informaţii despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact de pe site.
Doresc să obţin informaţii suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact.
Care este valoarea minimă a unei comenzi?
Valoarea minimă a unei comenzi este de 100 lei.